Fokje Wierdsma Fokje Wierdsma
Graag stel ik me aan u voor. Mijn naam is Fokje Wierdsma. Ik ben predikant voor het knooppunt Pastoraat Oude Wijken Rotterdam-Zuid en voor Wijkgemeente Credo. Als zodanig werk ik allereerst in de wijken Bloemhof, Hillesluis, Afrikaanderwijk en Vreewijk.  Als voorzitter van de kerkenraad van wijkgemeente Credo vind ik het belangrijk dat de leden van de kerkenraad en de andere leden van de gemeente hun taken met plezier en inspiratie kunnen uitoefenen. Immers een vriendelijke gemeente geeft energie. Samen praten over wat ons leven hoop geeft en zinvol maakt in deze wereld beleef ik als een verrijking. In wijkgemeente Credo praten we zo met elkaar in gespreksgroepen en andere activiteiten in de kerk en in pastorale bezoeken thuis. Wilt u mij spreken, belt u gerust of stuurt u een email.
Telefoon: 06-44216517. Email: fwierdsma@gmail.com