WELKOM WELKOM

Bron van ons geloof is het evangelie
dat via de woorden van de Bijbel tot ons spreekt
In viering en ontmoeting

Sfeer en identiteit
Wijkgemeente Credo: een hoopvolle gemeenschap!
Onze gemeenschap leeft vanuit de hoop. Zichtbaar geworden in Gods liefde voor deze wereld. Hoop is ergens voor werken omdat het goed is. Hoop is de zekerheid dat iets zinvol is ongeacht de afloop.

Vanuit die hoop komen wij ’s zondags samen in de Credokerk: een plek waar mensen elkaar in vertrouwen kunnen ontmoeten en waar ieder mens welkom is. Waar gezocht wordt naar de betekenis die God in het eigen leven heeft én gezocht wordt naar sporen van God in deze hectische wereld. Waar allerlei activiteiten zijn waar mensen elkaar kunnen ontmoeten.

Vanuit die hoop willen we als kerk bouwen aan een leefbare buurt en in het verlengde daarvan aan een wereld die voor iederéén leefbaar is.

Ons adres is:
Scriba wijkgemeente Credo
mw. Grieta Stravers,
Scherpenhoek 5, 3085 EH Rotterdam, tel. 06-55188761,
e-mail: scribawijkgem.credo@gmail.com

Contactpersoon voor Pendrecht en Heijplaat
Mw Renkema-Lagendijk, Vlissingenplein 28, 3086 GZ Rotterdam Tel 010-4800995 rietar@live.nl

Contactpersoon voor Vreewijk, Hillesluis e.o.:
Gerda den Dunnen, tel.: 010 4192573, e-mail: gj.den.dunnen@hetnet.nl

datum en tijdstip 24-03-2024 om 10.15 uur