Martin de Jong, predikant

Vanaf 6 februari 2022 mag ik meedraaien in team van pastores van de wijkgemeente Credokerk. Daar heb ik veel zin in. Jullie, mensen van de wijkgemeente, moeten nog wennen aan de fusie, maar zijn ook blij dat door deze samenwerking een nieuwe gemeenschap kan ontstaan, zo stel ik mij voor. Aandacht voor iedere deelnemer zal zich vertalen in aandacht van deze deelnemer voor de anderen. Anderen zijn zowel mensen uit de gemeente alsook mensen in de wijken van Rotterdam Zuid. Hier draag ik graag aan bij. Samen kunnen wij aandacht geven aan zaken die je mist, aandacht voor de mensen met wie je verbonden wilt zijn, aandacht voor plezier en vreugde in je activiteiten, waardoor je ogen kunnen twinkelen.
Graag draagt ik mijn steentje bij in het scheppen van een goede, saamhorige sfeer, binnen de nieuwe gemeenschap. Jullie kunnen mij benaderen voor een persoonlijk gesprek, alsook om ideeën te delen en plannen te maken voor groepsbijeenkomsten.
Ik ben op maandag en dinsdag altijd in Rotterdam. De woensdag gebruik ik als wisseldag. Donderdag en vrijdag werk ik voor de protestantse gemeente Doorwerth Heveadorp. Telefonisch, beeld bellend, digitaal of schriftelijk ben ik altijd bereikbaar. Soms neem ik niet meteen op, maar dan zoek ik daarna contact.
Pastoraal ben ik beschikbaar voor Zuidwijk. Mensen uit Zuidwijk kunnen altijd contact met mij opnemen. Ook om kennis te maken.
Graag maak ik met jullie allen kennis. Bij voorkeur ga ik in op uitnodiging van jullie kant. Tot ziens!

ds. Martin de Jong
e-mail: jong.martinde@gmail.com